Megfagyott Zene

Ez a blog saját (főleg koncert) fotóimat mutatja be, gyönyörködés és megbeszélés céljából. Vannak itt olyan képek is, amelyek - ezért vagy azért - nem tökéletesek, de én mindegyiket szeretem - ezért vagy azért. Nem vagyok professzionális fényképész, nem ebből akarok élni, de szeretem. Tanulok. A fényképek a jpeg konverzión kívül más fotótechnikai eljáráson nem estek keresztül.

 

gyongyver

Ez szerintem egy egészen használható ellenfényes kép. A felvétel az Avalon klubban készült és Dózsa Eriket ábrázolja a Gyöngyvér zenekarból.

Itt kivételesen rendesen volt beállítva a fénytechnika, annak ellenére, hogy egy kimondottan sötét árnyalatú koncepció érvényesült. Nem volt sok, nem volt kevés, tetszett, na. Az is igaz, hogy napokig készült a fénytechnika terv, több verzióban is. Volt benne munka rendesen. Fény script volt számonként, szólónként, kiállásonként, meg ilyesmik. Fegyelmezett volt a zenekar és a technikus gárda is. A kidolgozottság ellenére szórakoztatott. Tudod, profin, mint a nagyok...

A beállítások 1/80, F5.6, 800 ISO.

Címkék: gyöngyvér

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megfagyottzene.blog.hu/api/trackback/id/tr473355832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása