Megfagyott Zene

Ez a blog saját (főleg koncert) fotóimat mutatja be, gyönyörködés és megbeszélés céljából. Vannak itt olyan képek is, amelyek - ezért vagy azért - nem tökéletesek, de én mindegyiket szeretem - ezért vagy azért. Nem vagyok professzionális fényképész, nem ebből akarok élni, de szeretem. Tanulok. A fényképek a jpeg konverzión kívül más fotótechnikai eljáráson nem estek keresztül.

A képek 2010.02.27-én készültek a Budapest Bluesfesztiválon.
 

A képen Dietra Farr látható.

 

Nagyon jó árnyékokat vetett a hölgy nagy karimájú kalapja, muszáj volt kezdenem a helyzettel valamit.
Küzdöttem, hogy a folyamatosan változó világítás mellett egy jó ...

...árnyék/fény arányt találjak. Ez sikerült. 

Kellie Rucker és Pribojszki Matyi
Ez a csaj tényleg ilyen volt. Egy pillanatra nem állt meg.
Ahogy Kellie lepillant Matyi derékszíjára (hmmm...) és közben megnyalja a szája szélét...nos ebben kétségkívül van egy kis párás erotika.


 Ismét Kellei Rucker.
Csupa-csupa zene volt ez a nő. Bármikor megnézem, szívesen.

Ez meg Matyi. Asszem ez egy egészen használható portré.
Nagyon picit van csak bemozdulva és szintén nagyon kicsit égett meg.

Címkék: kellie rucker dietra farr blues fesztivál probojszki mátyás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megfagyottzene.blog.hu/api/trackback/id/tr773355825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása