Megfagyott Zene

Ez a blog saját (főleg koncert) fotóimat mutatja be, gyönyörködés és megbeszélés céljából. Vannak itt olyan képek is, amelyek - ezért vagy azért - nem tökéletesek, de én mindegyiket szeretem - ezért vagy azért. Nem vagyok professzionális fényképész, nem ebből akarok élni, de szeretem. Tanulok. A fényképek a jpeg konverzión kívül más fotótechnikai eljáráson nem estek keresztül.

2012 is fényképeztem koncerteken. Alant azok a képek láthatóak, amelyek valamilyen oknál fogva ....hmmm...a kedvenceim?

Az első márciusban készült és a Sear Bliss zenekar énekesét Nagy Andrást ábrázolja.

IMG_0896.jpg

Ez a kép nem éles, viszont zajos. A sajátságos, a Sear Bliss muzsikájához éppen illő hangulat miatt mégis úgy vélem: szerethető felvétel.

A következő kép ....

...nyilván Földes Lászlót, azaz Hobót mutatja be. Ő valahol ilyen. Az a fej nekem is fájna.

IMG_1207.jpg

Íme, Sárvári 'Egyinges' Vilmos, a Mobilból. Azon kívül, hogy hatvan éves, portrénak nem túl rossz. Benne van a a képben a hatvan év történetének jó nagy része.

A kép a Radics-Bencsik-Laux emlékkoncerten készült a PeCsában.

IMG_1376.jpg

Lukács Főnököt jól lehet fényképezni. Meghatározó pillanat volt nyáron, az Orczy-kertben előadott 'Mi a Fxsz van veled?' című dal. Ritkán látni - hallani ennyi keserűséget, mint amennyi ebből a dalból lejött. Helyénvaló fajta fájdalom volt. Sajnos Lukácsot e dal alatt nem sikerült lefényképezni és az a pillanat nem is jön vissza. Szerettem volna pedig. Jó kép lehetett volna.

Ez a fotó azt a pillanatot nem adja vissza, még majdnem sem, de talán odaképzelhető.

IMG_1975.jpg

Ez meg a teljes tankcsapdát mutatja be. Abszolút nem jó kép, életlen, nincs jó fókusz benne, csúnyán bemozdult, nem igazi kompozíció. Mégis csupa-csupa dinamika lett. Aki jár néha Csapda koncertekre, az tudja miért szerethető ez a kép.

IMG_6646.jpg

Utolsóként pedig Petendi Tomi látható új zenekarában, a Petendersben. Azon kívül, hogy 2012-ben az az egyik jó dolog, hogy ez a zenekar végre megalakult, ez egy majdnem jó kép lett.

Lehelletnyit megégett (Tomi nyakán látható), de amúgy Tomi talán ilyen (is).

Fényképezés szempontjából egy horror helyen készült a kép, a Silenus Pubban. Ahhoz képest, ami ott van fény-ügyben, egészen büszke vagyok erre a képre.

IMG_7461.jpg

2012 folyamán karakteresebbé váltak a hibáim. Félek is tőlük, ahogyan azt kell.

Rengeteg jó fényképtől szabadítottam meg magam pusztán azzal, hogy betartom a fotós etikát. Nem vagyok elég erőszakos. Hívható akár a céltudatosság hiányának is, de a jó izlés határán belül maradni valahol örömet okoz.

Rettentően nehéz koncertet fényképezni. Remélem 2013-ban jobban megy majd.

Boldog Újévet!

Címkék: petendi tomi Nagy András Lukács László Sárvári Vilmos Földes László

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megfagyottzene.blog.hu/api/trackback/id/tr694988773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása