Megfagyott Zene

Ez a blog saját (főleg koncert) fotóimat mutatja be, gyönyörködés és megbeszélés céljából. Vannak itt olyan képek is, amelyek - ezért vagy azért - nem tökéletesek, de én mindegyiket szeretem - ezért vagy azért. Nem vagyok professzionális fényképész, nem ebből akarok élni, de szeretem. Tanulok. A fényképek a jpeg konverzión kívül más fotótechnikai eljáráson nem estek keresztül.

 

 Ian Siegalt - többek között - a 2010-es blues fesztiválon sikerült lefényképezni.
Ian nagyszerű muzsikus és...  

... mit is mondjak - jó Őt fényképezni is. A muzsika, ami jön belőle, az zseniális. Szeretem.

 

A fenti két képről nekem a magány jut eszembe és ez is járt a fejemben, amikor készítettem őket.
Egy árnyalatnyival talán lehetne benne több fény, de nekem így tetszik. 

Ezen a képen pedig jól látszik, hogy mennyire volt nehéz elkészíteni az előző kettőt.

Gyönyörű szép, tiszta ember.


Címkék: ian siegal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megfagyottzene.blog.hu/api/trackback/id/tr283355829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása