Megfagyott Zene

Ez a blog saját (főleg koncert) fotóimat mutatja be, gyönyörködés és megbeszélés céljából. Vannak itt olyan képek is, amelyek - ezért vagy azért - nem tökéletesek, de én mindegyiket szeretem - ezért vagy azért. Nem vagyok professzionális fényképész, nem ebből akarok élni, de szeretem. Tanulok. A fényképek a jpeg konverzión kívül más fotótechnikai eljáráson nem estek keresztül.

Szeretem, ha koncerteken ekkor vigyorokat lehet látni.

Pedig ezt a képet egy ultra-gagyi koncerten sikerült lőni, nevezetesen a 2011-es Magyar Dal Napja című retteneten, a Zöld Pardonban. A képen Egri Péter látható a Mystery Gang-ből. Ezért a mosolyért mégis megérte odamenni.

Címkék: mystery gang egri péter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megfagyottzene.blog.hu/api/trackback/id/tr453393856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása